Nicole en Yanniek op reis

Welkom op onze Reislog!

Wat leuk dat jullie kijkenop onze super awesome reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwenu zijnen waar we zijn geweest! Meer informatie overons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Nicole en Yanniek

Lauren

Awesome.

Wieger

Jullie eerste uitdaging is deze foto na te maken met jullie aan de helm - heel veel plezier en uitdaging gewenst

Maike

nog een paar uurtjes.......................

Caro

Je net gedag geknuft, jullie moeten terwijl ik dit schrijf nog een héél eind fladderen voor het avontuur begint. Benieuwd naar de verhalen!!! Geniet. X

Hesley

Jullie zullen wel kapot zijn nu. Wat fijn dat jullie zo lief zijn ontvangen. Mijn moederhart is weer ff gerust gesteld. Dikke knuf

kylian !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey,yan

ik heb een awesome vakantie gehad heel leuk en jij???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

yanniek

hey lieve kyl, dat klinkt heel goed, wat heb je allemaal gedaan? hier is alles heel leuk! dikke kus van je zus