Nicole en Yanniek op reis

Sucre

de 23e eindelijk aangekomen in Sucre, na een 36 urige busrit waren we heel erg toe aan deze geweldig mooie stad. In de avond in het Amsterdammertje beland waar we er na 3 uur achterkwamen dat Fiesta Linda niet een nationaal feest was maar de verjaardag van de gigantische Nederlandse vrouw die dronken rondliep in die kroeg.

De dag erna gaan Canyoningen en gaan Tuben, heel erg gaaf. Eerst een canyon afgedaald waar we een baby uiltje van dichtbij hebben gespot, super schattig. daarna de canyon door geklommen in een rivier, sommige stukken gezwommen. in de middag in een band een andere rivier af waar mensen hun kleren aan het wassen waren en kinderen aan het zwemmen waren.

Terwijl Nicole aan het paragliden was heeft lea spaanse les gehad en ben ik op zoek gegaan naar iemand die mij charango les kon geven. uiteindelijk beland bij een hele aardige man waar ik nu 4x nog heen kan in sucre.

Net terug gekomen van een tweedaagse hike naar een krater in de bergen toe. Lekker met het openbaar vervoer gegaan inhoudend: een veewagen volgestouwd met alles wat los en vast zit. inclusief dieren. Vervolgens 6 uur lang behoorlijk gewandeld maar het was het helemaal waard. (zie fotos/)

Morgen richting de mijnen van Potosi.

Reacties

Reacties

Jan

Blijf me verbazen en onder indruk van wat jullie allemaal meemaken. (Ook Linda lijkt me de moeite waard) mooi en avontuurlijk. De foto serie op Facebook geeft ook een mooi beeld. Daar kom ik tegenwoordig ook. Het transport is zo te zien ook een heel avontuur geweest, maar dat idee had ik uit eerdere verhalen ook al.
Hou het gezond boven jullie op de voet volgen.

Jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!