Nicole en Yanniek op reis

deathroadsurvivors, faalhazen en zweetkipjes

ja hoor we hebben hem overleefd al zullen jullie dat bericht al wel via vele kanalen hebben ontvangen. het was een heerlijk fietstochtje over de gevaarlijkste weg ter wereld. lekker hobbelen, schuivers maken en awesome zijn op een mountainbike. daarna heerlijk gezwommen en in een hangmatje gelegen in yolosita.savonds voor het eerst naar de disco gegaan in la paz en uiteindelijk beland in de wild rover met allemaal dronken engelsen en een gekke australische hiphopper met wie we door zijn gegaan naar de blue house club.

de dag erna een bus genomen naar sorata om er daar achter te komen dat werkelijk het hele dorpje uitgestorven was en dat alle touragencies het opgegeven hadden. wel een interessante bustocht met twee israeliers en vele discussies over het conflict terwijl nicole voorin een klein vuilniszakje aan het vol kotsen was.

de dag erna maar weer terug naar la paz om diezelfde dag door te gaan naar Coroico. daar aangekomen heerlijk een dagje gerelaxed na een lange dag bussen. in de avond in een nederlands cafe gepraat met de eigenares en daar lekker spaans gemonopolied. in een hostel geslapen bij een oud dement vrouwtje en de dag erna maar weer door richting Rurrenabaque. gelukkig waren ze met de weg bezig en hebben we zo'n 3 uur lang 10cm verwijderd van de afgrond een soort blufpoker gespeeld met de tegenliggende vrachtwagens. na 3 uur stilstaan kon de deathroad 2.0 vervolgd worden en zo hebben we 18uur gereden. vanochtend opeens in 30 graden bloedjehitte aangekomen en na 6 dagen niet douchen besloten een goed hotel te nemen om weer even een beetje schoon te worden. nu heerlijk in de tropische warmte met een vruchtensapje van de avond genietend., en morgen een driedaagse jungletour bij indianen.

x

Aletta

Ik smul van je verslag yanniek, heerlijk. Zet hem op meiden.

sorata

ik vond sorata boemlauw! enjoy rurreee!

leander

Kijk, dat zijn nog eens spannende en opwindende verhalen en als je dan de foto er nog bij bekijkt dan krijg je een beetje gevoel bij het avontuur dat jullie daar samen beleven. Zet hem op bij de Indianen en maak daar ook maar weer een smeuïg verhaal van!