Nicole en Yanniek op reis

Auto troubles met Kit, pijntjes en champagnebussen.

Oke het zat er aan te komen, een nieuw verhaal.

nog even over Kit,. dat beestje heeft het ons erg moeilijk gemaakt toen we terugkwamen in Bariloche. allereerst stonden we voor het kanaal waar Ushuaia tegenover lag, hield ze er mee op. bedankt Kit lekkere timing. dus nu het einde van de wereld wel gezien maar niet geweest. in Bariloche bleek dat de monteur die ons slot de eerste keer had gemaakt, het stuurslot kapot gemaakt had, wat leek op inbraak. Kit vier dagen eerder ingeleverd maar wel een extra rekening van een paar honderd euro. in de categorie Goed verhaal dit.

De eerste paar dagen terug in Bariloche allemaal verschrikkelijk door de stad heen gestrompeld maar gelukkig maakte de chocola, waar Bariloche beroemd om is, veel goed.

een bus geboekt richting Buenos Aires om daar wat extra dagen door te brengen. Onze laatste lange busrit :( aftellen. Gelukkig was dit tevens onze beste busrit aangezien er naast nonstop meidenfilms heel veel eten was en in de avond champagne! Best wel een hele leuke afsluiter.

Nu in Buenos Aires in het milhouse party hostelhol. 200 bedden, nog meer dronken Engelsen maar wel heel veel lol. Gisteren een tour door la Boca gedaan, een Italiaanse i,migrantenwijk waar de Tango is ontstaan. Het blijkt dat de Tango vroeger een dans was voor de arbeidersmannen die als in een soort gevecht gingen kijken wie het beste was en dan daarna de mooiste prostituee mee mocht nemen. Dat is ook de reden waarom de vrouwen bij de tango zo gekleed gaan.Daarnaast naar het Boca voetbalstadium geweest en het museum waar we een film hebben gezien over de gekte die voetbal heet.

Gisteren tijdens lunch naar een tango show gekeken waar nicole mij even leuk aanwees om met die man te gaan dansen. wel in de avond met zijn allen een tango les genomen wat heel erg leuk was. vanavond weer een les.

Berta

Geniet nog maar even van BA en alle aandacht voor de blonde lokken. Tis mooi geweest. Kom maar weer deze kant op.

leander

Wat een spannend verhaal weer. Dat is echt smullen. Marianne en ik zitten op dit moment in Bujumbura, Burundi en maken ook heel veel mee. Te veel om allemaal op te schrijven en wij hebben geen blog. Onze spannende verhalen vertellen we wel als we weer thuis zijn.

wim schoonhoven

ik tel de dagen af tot je er weer bent. Geniet nog maar even van je laatste dagen daar. Gisteren een leuke avond gehad met marcel

kus papa

marianne petit

Hoi meiske(s)! Vanuit Afrika, met even gebruikmakend van een internet dat het doet!!, wensen we jullie een goede thuisreis en nog veel mooie laatste momentjes. Dat feestje was natuurlijk speciaal voor jullie??!
Liefs en tot in Nederland. XXXX